דייג זרזור - זרזור למתחילים

"דייג זרזור" אז מה זה בעצם דייג זרזור?
דייג זרזור - שיטת דייג שבה אנו מטילים בובות (דמויים) במטרה לדמות דגים קטנים פצועים, כדי לגרום לדגים גדולים לתקוף אותם וע"י כך לתפוס את הטורפים הגדולים.
אני וחבר בהדרכת דייג זרזור
ציוד דייג מומלץ באתר
מה תופסים בדייג זרזור?
אם בדייג פתיונות אנחנו תופסים כל מיני דגים לרוב קטנים כגון סרגוסים, בורים, דניסים בננות, ערסים ועוד…
בדייג זרזור אנחנו יכולים לתפוס גם את הדגים הנטרפים וגם את הטורפים הגדולים שטורפים אותם כגון: פלמידות, טוניות, ברקודות, לברקים, גומברים, טרכונים ועוד…
באיזה ציוד אנחנו משתמשים בדייג זרזור מהחוף?

בניגוד לדייג פתיונות מהחוף בו אנחנו יכולים להתשמש כמעט בכל ציוד פשוט, איתו אנחנו מטילים למרחק ריג עם משקולת עם קרס אחת או יותר, שעליהם אנחנו שמים פתיון (שרימפס/חזה עוף/תולעים) ופשוט מחכים שהדג יעבור ויאכל את הפתיון.

בדייג זרזור מהחוף אנחנו חייבים להתאים את הציוד שאנחנו משתמשים בו לדמויים שאנחנו רוצים להשתמש בהם כדי לתפוס את הדגים שאנחנו רוצים לתפוס.
יש מגוון גדול של מקלות דייג, רולרים, חוטים ובובות וכדי להצליח לתפוס לאורך זמן חייבים להבין מה כדאי לרכוש ובמה כדאי להשתמש.

צריך עזרה בבחירת הציוד הנכון לדייג זרזור?

*אני מציע לך מנסיוני ללא תשלום ליווי אישי מקצועי בבחירת ציוד ז’רז’ור הנכון והמתאים לך. (מנסיון של הרבה פניות אליי ממליץ לכם לפנות אלי לפני שאתם קונים או מזמינים משהו – ברוב המקרים זה יחסוך לכם הרבה כסף ועוגמת נפש לצערי ברוב החנויות בארץ לא נותנים את ההמלצות הנכונות).

מעוניין להתייעץ?
שלח לי הודעה בווטסאפ

בובות? דמויים? ג'יגים? סיליקונים?
מה זה בכלל?
בים הדגים הטורפים מחפשים לטרוף דגים קטנים יותר או פירות ים כגון שרימפסים וקלאמרי.
בניגוד לדייג פתיונות שבו אנחנו משתמשים באמת בפתיונות האלו שהדגים מחפשים.
בדייג זרזור אנחנו משתשים בדמויים שונים העשויים מחומרים שונים (פלסטיק/עץ/עופרת/סיליקון) ובגדלים וצורות שונות שידמו את המזון שהטורפים יחפשו לטרוף.
אם בעבר היו משתמשים בכפיות ומזלגות כדי לדמות דגים בוהקים במים, היום ככל שעוברות השנים התחום הזה רק הולך ומתפתח לדמוייים יותר מתקדמים שמצליחים לדמות יותר ויותר את הדבר האמיתי… דגים פצועים במים או דגים ששוחים בצורה מסויימת.
איפה ניתן לדוג בשיטת דייג זרזור בישראל?
בישראל יש לנו מגוון גדול של אפשרויות למקומות דייג בשיטת הזרזור
יש לנו חופים מעולים כמעט לכל אורך ישראל מהצפון ועד הדרום.
בצפון יש לנו נחלים שונים כגון הירדן ואגמים כגון הכנרת שבעונה מסויימת דייג הזרזור מאוד חזק ומהנה בהם.
בדרום יש לנו את הים האדום באילת שיש שם מגוון גדול של דגים מעניינים לתפיסה בדייג זרזור.
דג אריען מכובד שתפסתי בדייג זרזור מהחוף
למה דייג זרזור כל כך מאתגר?
הדייג בשיטת הזרזור מהחוף מאוד מאוד קשה ומאתגר. מספר סיבות לכך…
יש יותר דגים נטרפים בים מאשר טורפים ואנחנו צריכים לדעת בצורה מקצועית ויעילה להתחרות בדגים הנטרפים ולדמות בצורה מושלמת דגים נטרפים שיבלטו לעומת הדגים האחרים ויגרמו לדגים הטורפים לתקוף דווקא אותם.

יש כל כך הרבה סוגי ציוד ודמויים וצריך לדעת עם מה להשתמש ואיך להשתמש מול כל דג ודג.
איפה מוצאים אותו, באיזה שעות תופסים אותו, באיזה תוואי חוף תופסים אותו, מה תנאי מזג האוויר הנכונים לתפוס אותו, עם איזה דמויים תופסים אותו ובאיזה דרכים מתפעלים את הדמויים כדי לתפוס אותו – בקיצור תורה שלמה מעניינת ומאוד מאתגרת!
אז למה כולם עוברים לדוג בשיטת דייג זרזור מהחוף?
בשנים האחרונות הדייג בעולם מתפתח מאוד ויש נהירה גדולה לתחביב הזה של דייג בשיטת הזרזור מהחוף. רבים שדגו מגיל קטן בשיטות שונות של פתיונות מהחוף נחשפים בחופים וגם במדיות השונות לאפשרות של תפיסות דגים גדולים יותר ונחשקים יותר!

שיטת הדייג זרזור מהחוף נחשבת לשיטה מתקדמת יותר ומתאימה לקהל נרחב יותר מכל הגילאים וכל המגזרים.
הדייג הזה נחשב להרבה פחות מלכלך והרבה יותר מאתגר.
רוצים ללמוד, להתמקצע ולהצליח בדייג זרזור?
אני מציע לך שיעור פרטי או שני שיעורים בתשלום, אשר מתבצע באופן אישי איתי בים בו תוכל לרכוש את כל הידע שצריך עד לתפיסת הדגים בדייג ז’רז’ור. בין היתר תלמד לדעת למה מיועד כל דמוי ודמוי, איך דגים איתו, איזה דגים תופסים איתו, באיזו צורה עובדים איתו על הדגים השונים, באיזה תוואי חוף תופסים כל דג ועוד הרבה דברים שצריך לדעת ויהפכו לך את התחביב הזה להרבה יותר מוצלח כמו כן אחסוך לך הרבה כסף, שעות מבוזבזות וייאוש מהדייג.
מפני שתדע בדיוק מה אתה עושה ומה צריך לעשות!

מעוניין להתייעץ?
שלח לי הודעה בווטסאפ

מקלות דייג הכי מתאימים לישראל בהמלצה אישית שלי! במחירים טובים! משלוחים מהירים לכל הארץ!

ציוד דייג מומלץ

ציוד דייג לרכישה לדייג בשיטת דייג זרזור. הציוד מומלץ על ידי ומנסיוני ומנסיון קהילת הדייג בישראל! תוכלו למצוא באתר זה את כל מה שצריך לדייג זרזור, גם מוצרים איכותיים מאוד ונדירים וגם דברים זולים יותר שעובדים! יש באפשרותכם ליצור איתי קשר לפני רכישה ולקבל ייעוץ חינם לרכישה נכונה למה שמתאים לכם! מנסיון של הרבה לקוחות בישראל זה יכול לחסוך לכם הרבה כסף! 052-6007600

בחרו קטגוריה רצויה

האתר בשדרוג... בימים הקרובים אעלה הרבה מוצרים חדשים, כנסו להתעדכן

* אשמח מאוד לפרגון בתגובות ולייקים