ללמוד לדוג דייג זרזור

הדייג בשיטת הזרזור תחביב מדהים שמושך אליו בשנים האחרונות הרבה דייגים ותיקים שדגו בשיטות שונות מהחוף וקהלים חדשים שנחשפים לדייג הזרזור באמצעות סרטוני דייג ביוטיוב וברשתות החברתיות. וגם כאלו שרוצים למצוא להם תחביב חדש ומצאו בדייג הזרזור את העניין והאקשן הדרוש מתחביב שיאתגר אותך לאורך שנים.
בהתחלה כאשר רואים את הסרטונים של הדייג בערוצים השונים הדייג נראה קל… זורקים דמויים או גיגים ותופסים דגים.
אך מהר מאוד הנכנסים לדייג בשיטת הזרזור מגלים שלא מדובר בדייג פשוט, אלא מדובר בדייג מאד מאד מאתגר, שיש בו הרבה מאוד דברים ללמוד.
רובם לא מצליחים לתפוס דגים במשך החודשים ואפילו השנים הראשונות וחלקם פשוט מתייאש ופורש מהתחביב המדהים הזה.

חברים בנבחרת FishingAddicts

משיחות רבות מאוד בשנה האחרונה עם דייגים שפנו אלי גיליתי נתון מדהים ש 90% מדייגי הזרזור בארץ אינם מצליחים לתפוס דגים או לחילופין דגים דג פעם בכמה שבועות.
לאחר שחקרתי את העניין הבנתי שהדבר נובע מחוסר ידע! חוסר ידע של איזה ציוד צריך להשתמש בו וחוסר ידע איזה דגים דגים, מתי דגים, איפה דגים ואיך מתפעלים את כל משפחות הדמויים כנגד כל דג ודג.

לאחר שליוויתי מאות דייגים בשנה האחרונה גם בייעוץ איזה ציוד כדאי להשתמש בדייג הזרזור ואיפה כדאי לרכוש אותו וגם בליווי אישי עד תפיסת הדגים.
החלטתי לקחת את העניין כמה צעדים קדימה ולעזור לאנשים לתפוס דגים ולהנות מהתחביב.

אז איך אני יכול לעזור לך כדי שתתפוס דגים מהר יותר ותהנה הרבה יותר מהתחביב

ייעוץ בבחירת הציוד הנכון
  • אני מציע לך מנסיוני ללא תשלום ליווי אישי מקצועי בבחירת הציוד ז’רז’ור הנכון והמתאים לך. (מנסיון של הרבה פניות אליי ממליץ לכם לפנות אלי לפני שאתם קונים או מזמינים משהו – ברוב המקרים זה יחסוך לכם הרבה כסף ועוגמת נפש ).
ציוד דייג מומלץ באתר
שיעור פרטי בים וליווי אישי ממני באופן אישי
  • אני מציע לך גם שיעורים פרטיים בתשלום, אשר מתבצע באופן אישי איתי בים בו תוכל לרכוש את כל הידע שצריך עד לתפיסת הדגים בדייג זרזור. בין היתר תלמד לדעת למה מיועד כל דמוי ודמוי, איך דגים איתו, איזה דגים תופסים איתו, באיזו צורה עובדים איתו על הדגים השונים, באיזה תוואי חוף תופסים כל דג ועוד הרבה דברים שצריך לדעת ויהפכו לך את התחביב הזה להרבה יותר מוצלח כמו כן אחסוך לך הרבה כסף, שעות מבוזבזות וייאוש מהדייג.
    מפני שתדע בדיוק מה אתה עושה ומה צריך לעשות!
תגובות מהדייגים
מעוניין ללמוד את כל מה שצריך בדייג זרזור?

לפרטים נוספים
שלח לי הודעה 

או מלא פרטים ואחזור אליך
Facebook
WhatsApp
Email
* אשמח מאוד לפרגון בתגובות ולייקים