ציוד דייג מומלץ מעלי אקספרס

ציוד דייג מומלץ לרכישה מעלי אקספרס. עלי אקספרס הוא מקום טוב לרכוש ציוד דייג. המחירים שם זולים ויש בלי סוף אפשרויות לכל דבר שצריך, אך יש לדעת לבחור את המוצרים בתבונה. רוב המוצרים שם אומנם זולים אבל גם לא בהכרח טובים או מה שאנחנו צריכים לדייג. 

כיום אני מחזיק את רוב הדברים שצריך בחנות שלי ואני ממליץ במקום לקנות בעליאקספרס לדבר איתי ולרכוש חבילת דמויים מתאימה לכם במחיר זול כמעט כמו עלי אקספרס אבל עם חסכון גדול מכיוון שתקנו רק מה שאתם צריכים על פי התקציב המתאים לכם! על פי נסיוני מהשנתיים האחרונות שלמרות ההמלצות רוב הדייגים שמגיעים אלי להתייעצות כבר קנו שם באלפי שקלים ציוד שבסוף לא משתמשים בו!
ממליץ לכם ליצור איתי קשר לפני רכישה בעלי אקספרס – 052-6007600

רוצים ללמוד, להתמקצע ולהצליח בדייג זרזור?

אני מציע לך שיעור פרטי או שני שיעורים בתשלום, אשר מתבצע באופן אישי איתי בים בו תוכל לרכוש את כל הידע שצריך עד לתפיסת הדגים בדייג ז’רז’ור. בין היתר תלמד לדעת למה מיועד כל דמוי ודמוי, איך דגים איתו, איזה דגים תופסים איתו, באיזו צורה עובדים איתו על הדגים השונים, באיזה תוואי חוף תופסים כל דג ועוד הרבה דברים שצריך לדעת ויהפכו לך את התחביב הזה להרבה יותר מוצלח כמו כן אחסוך לך הרבה כסף, שעות מבוזבזות וייאוש מהדייג.
מפני שתדע בדיוק מה אתה עושה ומה צריך לעשות!

מעוניין בפרטים?
שלח לי הודעה בווטסאפ

חפש מוצרים מהקטגוריה הרצויה

צריך עזרה בבחירת הציוד הנכון לדייג זרזור?

*אני מציע לך מנסיוני ללא תשלום ליווי אישי מקצועי בבחירת ציוד ז’רז’ור הנכון והמתאים לך. (מנסיון של הרבה פניות אליי ממליץ לכם לפנות אלי לפני שאתם קונים או מזמינים משהו – ברוב המקרים זה יחסוך לכם הרבה כסף ועוגמת נפש לצערי ברוב החנויות בארץ לא נותנים את ההמלצות הנכונות).

מעוניין להתייעץ?
שלח לי הודעה בווטסאפ

* אשמח מאוד לפרגון בתגובות ולייקים